test content
What is the Arc Client?
Install Arc
Options

What as to be done regarding TR as the evidence show it is a total unbalance class ?

13»

Comments

  • Options
    rayrdanrayrdan Member Posts: 5,410 Arc User
    edited January 2015
    clonkyo1 wrote: »
    TR has one of the highest AP gaining thanks to PoB + Smoke bomb + (if you connect it) DF + tactics. I think, again, the lowest AP gaining goes, again, for the GWF-class.

    keep it real, i dont have tested but everyone would laugh and then jump on the corp of that tr without ITC and shadow strike
    you cant compare their ap gain to the one of HR, CW, GF, DC
  • Options
    barq3tbarq3t Member, Neverwinter Beta Users Posts: 165 Bounty Hunter
    edited January 2015
    5. no stealth in combat.

    AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

    Man... I dont think anyone ever came up with something like this... You destroyed me completely, I dont know what to say... Im willing to give up my stealth just for you, and send you all my stuff, cuz you won the game
  • Options
    kr3ndkr3nd Member Posts: 132 Bounty Hunter
    edited January 2015
    Yeah cus it should be legal to go stealth in front of my eyes 1 meter away from me just to get the 100% crit strike (and stealth multiplier for the encounter spells).
  • Options
    barq3tbarq3t Member, Neverwinter Beta Users Posts: 165 Bounty Hunter
    edited January 2015
    kr3nd wrote: »
    Yeah cus it should be legal to go stealth in front of my eyes 1 meter away from me just to get the 100% crit strike (and stealth multiplier for the encounter spells).

    Cant believe, another one... You guys r brilliant, I love ya
  • Options
    docj0rdocj0r Member Posts: 48 Arc User
    edited January 2015
    aside from the annoyingly long out of stealth immunes and dodges... a 12k TR hitting shocking execution for 36k on someone with 60% hp is just dumb. It's more dumb than anything else I have experienced in this game to date.

    Lashing blade on its own is ok, but see the first sentence of my post to explain what makes it not ok.
  • Options
    fastrean3fastrean3 Member Posts: 281 Arc User
    edited January 2015
    docj0r wrote: »
    aside from the annoyingly long out of stealth immunes and dodges... a 12k TR hitting shocking execution for 36k on someone with 60% hp is just dumb. It's more dumb than anything else I have experienced in this game to date.

    Lashing blade on its own is ok, but see the first sentence of my post to explain what makes it not ok.

    There is a feat to allow u do more damage attack from stealth if the target's hp below 70%
Sign In or Register to comment.