I did some tests with the HR's Oa Skin ability and realized the following:
- In normal shard game that skill (without a Nature build) recovers 50% of the PVs of the members of my group correctly. This implies a cure myself for about 200 HPs and 100 HPs effectiveness in the members of my group.
- In the shard preview the same ability with its update assures me a cure of about 500-600 HPs and still guaranteeing 100 HPs for group members.
- Making a test whi the nature build, realized that the increase was only 100 to 200 HPs on group membership.
It made me come to the conclusion that probably the effect of this ability for the group has not been implemented properly.
May be I am wrong but it is a point to consider. If this was to be the real effect of the skill, at least the description of its effect should be changed.
Sorry for my bad english. This is the portuguese version of my bug report.
**
Eu fiz alguns testes com a habilidade Oak Skin do HR e percebi o seguinte:
- No shard normal do jogo essa habilidade (sem uma build de natureza) recupera, corretamente, os 50% dos PVs dos membros do meu grupo. Isso implica em uma cura em mim mesmo por cerca de 200 PVs de efetividade e 100 PVs nos membros do meu grupo.
- No shard preview a mesma habilidade com sua atualização me garante uma cura de cerca de 500-600 PVs e continua garantindo 100 PVs para os membros do grupo.
- Fazendo uma troca para a build de natureza, percebi que o aumento passava de 100 PVs para 200 PVs nos membros do grupo.
Isso me fez chegar à conclusão de que, provavelmente, o efeito para o grupo dessa habilidade não tenha sido implementado corretamente.
Pode ser que eu esteja errado mas é um ponto a se analisar. Se esse era para ser o real efeito da habilidade, ao menos a descrição de seu efeito deve ser alterada.
**
0