test content
What is the Arc Client?
Install Arc

Steel and Magic - Polska Gildia rekrutuje (polish guild)

sirpattonsirpatton Member, NW M9 Playtest Posts: 28 Arc User
Witaj w Steel and Magic!!!

Steel and Magic to społeczność miłośników RPG i Fantastyki. Jesteśmy gildią multigamingową. Gramy zarówno w MMO jak i klasyczne RPG (kooperacja). Jedną z naszych głównych gier jest właśnie Neverwinter, w grze tej gildia istnieje już od pierwszych dni otwartej bety. Jeżeli jesteś miłośnikiem RPG i Fantastyki, szukasz towarzyszy do wspólnej gry czy rozmowy, a może szukasz kogoś kto pomoże ci rozwijać swoją postać, nie czekaj dołącz do nas już dzisiaj!

Gildia dysponuje własną stroną
http://steelandmagic.pl

oraz

Serwerem TS3

Nie stawiamy żadnych wymagań (poza znajomością języka Polskiego), jesteśmy otwarci na każ<font color="orange">HAMSTER</font>.

Wymagamy przestrzegania regulaminu gildii. Jeżeli chcesz w pełni uczestniczyć w życiu gildii, korzystać z TS3 i awansować na wyższe szczeble wymagana jest rejestracja na naszej stronie-forum.

W trakcie eksploracji podziemi oraz walki na PvP wymagamy obecności na TS3, przynajmniej na odsłuch.

Jeżeli chcesz do nas dołączyć napisz do któregoś z oficerów:

Karczmarz
Patton Swordfighter@sirpatton

Strażnicy
Lord Kruk@ravenan
Devil_inside@wslomka
Rywciu@kylvio
Post edited by sirpatton on

Comments

• priestessteannapriestessteanna Member Posts: 3 Arc User
    edited August 2014
    Just a quick question. 1: Why are there a guild ban if nobody from 1 to lvl 6 can't use it.
    2) how long will a lvl 1 member have to be in the guild before reaching lvl 6, (that's guild levels. not game levels) to make use of the guild bank.
    3) I like3 the guild, and the players in it. The only thing that bothers me are the time from lvl 1 to lvl 6 to make use of the bank. That can be anything from 1 month to 6 or more month's, and rather I don't use the bank at all then, if anyone can survive on their own for that period of time, why do they want to use the bank when they already levelled out on their own. Just a thought, I don't mean anything with that, I never belonged to a guild and I survived just fine, and enjoy the game to the fullest.

Ta-ta
    Teanna