test content
What is the Arc Client?
Install Arc

How long should it take to join PVP matches and or Skirmishes/party

purpleorbespurpleorbes Member, Neverwinter Beta Users, Neverwinter Hero Users, Silverstars, Neverwinter Knight of the Feywild Users Posts: 186 Bounty Hunter
edited May 2013 in General Discussion (PC)
Just trying to see how long it should take to be able to get on a pvp match or group quest/ skirmishes. Ive been trying to join PVP for the past 5 days and still have not been queued in to do so. The big group quest seems to take me anywhere from 15 min to 30 min.
So basically, Im wanting to know the average times it takes most people to try and see if something is wrong.
If anyone has any insight to this please, please reply.
Thanks!
Post edited by purpleorbes on

Comments

• purpleorbespurpleorbes Member, Neverwinter Beta Users, Neverwinter Hero Users, Silverstars, Neverwinter Knight of the Feywild Users Posts: 186 Bounty Hunter
    edited May 2013
    Come on guys, Anyone???
  • purpleorbespurpleorbes Member, Neverwinter Beta Users, Neverwinter Hero Users, Silverstars, Neverwinter Knight of the Feywild Users Posts: 186 Bounty Hunter
    edited May 2013
    PLEASE!!! I need to know if something is wrong with mine or it just takes a hell of along time.
    edited May 2013
    Come on now. Im going to reply to my own thread to move it to the top until I get answers. lol
  • bacchirabacchira Member, Neverwinter Beta Users, Neverwinter Guardian Users Posts: 11 Arc User
    edited May 2013
    What level are you? Cause in sub 19 it takes about 1 min to join a pvp queue
  • sweatapodimassweatapodimas Member Posts: 257 Arc User
    edited May 2013
    Takes me forever also to get a match at lvl 50 +
    "Jazz isn't dead, it just smells funny" - Frank Zappa
Sign In or Register to comment.