test content
What is the Arc Client?
Install Arc
Options

Gros problème de gear score dans la campagne jungle de chult

S'il vous plait cela fait 2 semaine que j'ai un problème de gear score dans la campagne jungle de chult sur mon personage principal ''yaya''.Aujourd'HAMSTER je vien de finir la campagne jungle de chult et il me manque 90 GS ,veuillez bien me restituer mon gear score,,merci de votres comprehension

Comments

  • Options
    agilestoagilesto Member Posts: 516 Arc User
    It's been 2 weeks that I have an il problem in the Chult campaign on my main named "yaya". I just finished the Chult campaign today and 90 il points are missing. Please give it back to me, thanks for your understanding.

    One campaign boon doesn't give item level, it's a bug that's been fixed in Rocktober, waiting for it to goes to live. However that's only 30 points.
    FR: Un des derniers atouts de la campagne ne donne pas de GS, bug connu et fixé dans le mois Bugfix d'Octobre, pas encore passé sur le serveur live. Mais ce n'est que 30 points;
  • Options
    chiefkeef#3979 chiefkeef Member Posts: 2 Arc User
    Au total il me manque 90GS dans la campagne.Sur deux de mes configuration
  • Options
    kreatyvekreatyve Member, Neverwinter Moderator, NW M9 Playtest Posts: 10,545 Community Moderator
    Keep all text in English in order to not cause any confusion. There are forums available in other languages, as well. You can find the French forum here: https://www.arcgames.com/fr/forums/nwfr#/categories

    Gardez tout le texte en anglais afin de ne pas causer de confusion. Il existe également des forums disponibles dans d'autres langues. Vous pouvez trouver le forum français ici: https://www.arcgames.com/fr/forums/nwfr#/categories
    My opinions are my own. I do not work for PWE or Cryptic. - Forum Rules - Protector's Enclave Discord - I play on Xbox
    Any of my comments not posted in orange are based on my own personal opinion and not official.
    Any messages written in orange are official moderation messages. Signature images are now fixed!
    kuI2v8l.png
This discussion has been closed.