1
Using several browsers Samsung internet (mobile) Firefox (PC & mobile) and chrome (PC & mobile). log in page can loop you input your user name and password and it loops to a blank log-in page or resets to blank. sometimes you can log in but have to enter a new arc defender pin even if its correct can loop back to blank log-in.
2
Arc website log-in>select zen quantity>Paypal
after selecting paypal you will get a logging you in and connection failure message. if you refresh the page you are then stuck in a something went wrong on our end loop. Then goes back to #1 this loop and issues went on for 45 min or so.
kind of looks like this.
Arc website log-in>Loop/reset>Arc website log-in>Loop/reset>Arc website log-in>Loop/reset>Arc website log-in>Defender PIN>Arc website log-in>Loop/reset>Arc website log-in>Defender PIN>Arc website log-in>Loop/reset>Arc website log-in>Arc website log-in>Loop/reset>Arc website log-in>select zen quantity>Paypal logging you in>stall>refresh page>something went wrong on our end>refresh page>something went wrong on our end>refresh page>something went wrong on our end>Ect Ect>45 min later FINALLY SUCCESS with perhaps 6 min to spare in zen store sale in game.
This isn't the first time I have had this issue seems to happen every time during the last few hours of sales that involve buying zen from the Arc website.
0
Comments